ECCI
    • Colecciones
    • Autores
    • Títulos
    • Fechas
    • Materias
    • español
    • English
  • Directrices del repositorio 
    • Guía autoarchivo
  • English 
    • español
    • English
  • Login

Repositorio Institucional

  • icono-colecciones Na v egar por colecciones
  • icono-autores Na v egar por autores
  • icono-titulos Na v egar por títulos
  • icono-fechas Na v egar por fechas
  • icono-materias Na v egar por materias
  • icono-colecciones Na v egar por tipo de material

Envíos recientes

    No hay artículos recientes
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
‹›
View Item 
  •   DSpace Home
  • D. FACULTAD DE CIENCIAS JURÍDICAS, SOCIALES Y HUMANAS
  • DA. Lenguas Modernas
  • DAA. Tesis
  • View Item
  •   DSpace Home
  • D. FACULTAD DE CIENCIAS JURÍDICAS, SOCIALES Y HUMANAS
  • DA. Lenguas Modernas
  • DAA. Tesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cambiar vista

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Native or non-native english teacher at ECCI University in the modern languages program


Duque Chapetón, Yina Marcela
Díaz Peña, Mabel Kimah
Díaz Castaño, Leidy Johana

Rincón Beltrán, Diego Andrés

Trabajo de grado - Pregrado

Inglés nativoBuscar en Metarevistas
EstudiantesBuscar en Metarevistas
SatisfacciónBuscar en Metarevistas
Native englishBuscar en Metarevistas
StudentsBuscar en Metarevistas
SatisfactionBuscar en Metarevistas

2016

The purpose of this study is to find out the perceptions some of the students of 7th and 8th semester in the ML (Modern Languages) program at ECCI university have, which will be based on three main constructs such as student’s satisfaction degree regarding their English learning, student’s perception about their learning progress with NETs (Native English Teacher) or Non NETs (Non Native English Teachers) and student’s expectations when enrolling on the ML program. In order to develop this study we will research information from different sources and authors, we will also apply different investigation tools like surveys and interviews. These tools will provide us with a clear idea of the students’ point of view about the topic previously mentioned.

https://repositorio.ecci.edu.co/handle/001/1412

  • DAA. Tesis [145]

Descripción: Trabajo de grado.pdf
Título: Trabajo de grado.pdf
Tamaño: 743.8Kb

Unicordoba LogoPDFOpen AccessUnicordoba LogoLEER EN FLIP

Descripción: Cesión de derechos.pdf
Título: Cesión de derechos.pdf
Tamaño: 75.83Kb

Unicordoba LogoPDFClosed Access

Descripción: Acta de grado.pdf
Título: Acta de grado.pdf
Tamaño: 357.7Kb

Unicordoba LogoPDFClosed Access

Show full item record

Miniatura

Thumbnail

Gestores Bibliográficos

Exportar a Bibtex

Exportar a RIS

Exportar a Excel

Buscar en google Schoolar

Buscar en microsoft academic

untranslated

Código QR

Convenios

Articulación e Inclusión

Noticias

Aspirantes

Contáctenos

Costos y formas de pago

Editorial ECCI

Sedes

Padres de familia

Reglamento de Trabajo

Portal de trabajo

Preguntas Frecuentes

Dependencias

Términos y condiciones

Vídeos tutoriales

logo EcciCertificaciones

PBX: (57 1) 3 53 71 71

info@ecci.edu.co

Dirección: Carrera 19 No. 49 – 20 Bogotá, Colombia - Sede Principal

Sistema DSPACE - Metabiblioteca | Metabiblioteca